Subject: FW: Webdesktop: Määruse (EL) 2024/900 (mis käsitleb poliitreklaami läbipaistvust ja suunamist ning kontaktpunkte) rakendamine
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 28 Mar 2025 12:15:10 +0200

From: Annika Talmar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 11:13 AM
To: Kristi Värk - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mariko Jõeorg-Jurtšenko - JUSTDIGI 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Webdesktop: Määruse (EL) 2024/900 (mis käsitleb poliitreklaami 
läbipaistvust ja suunamist ning kontaktpunkte) rakendamine

Edastan igaks juhuks mõlemale

Annika Talmar, PhD
Counsellor for Justice

Permanent Representation of Estonia to EU
Rue Guimard 11-13, 1040 Brussels
+32 493515692 I  <http://www.eu.mfa.ee/> www.eu.mfa.ee

From: Tiiu Noobel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 5:00 PM
To: Annika Talmar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Lesli Hommik-Callewaert <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Webdesktop: Määruse (EL) 2024/900 (mis käsitleb poliitreklaami 
läbipaistvust ja suunamist ning kontaktpunkte) rakendamine

Tere!

Edastan Komisjoni kirja. Palun saatke asjaosalistele edasi.

EV AEEL juures reg. number: 10.2-12.J/281
Reg. kuupäev: 27.03.2025
Sisu: Määruse (EL) 2024/900 (mis käsitleb poliitreklaami läbipaistvust ja 
suunamist ning kontaktpunkte) rakendamine

-- 
Heade soovidega

Tiiu Noobel
sekretär, EV alaline esindus EL juures
+32 2227 4337